Känsliga blogglovers varnas!

Woohoo! Äntligen sprättad och klar från mina sex stygn jag haft på knät senaste två veckorna!
Till min besvikelse utfördes stygntagningen dock inte av den sexiga sjuksköterskan man läser om i Penthouse. Tvärtom! Det här var en ganska satt tjej om jag uttrycker mig snällt. Och som om det inte var nog var denne i det närmaste horribel på att just ta stygn! Kanske blev hon nervös av min idoga fotografering av benet, vad vet jag? I livet som bloggare måste man alltid ha kameran nära till hands och jag motiverade min photosession med de bevingade orden att: "Det här är en stor dag för mig!".







Den sista bilden är jag mest nöjd med. Den bjuder verkligen på äckel! Som en mygga som borrat in sig i benet. En blå mygga.

/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0