I vredens tid

Efter att ha suttit och super-mega-ass-death-studerat hela dagen med frågor (som i sin tur innehöll vardera 3 frågor!) och sedan nöjt lämnat in 1½ timme i tid blir jag faktiskt liiiiite besviken när jag ser att mitt arbete inte blivit publicerat som det ska! Naturligtvis är felet mitt men FAN, VAD JAG HATAR BLACKBOARD!

Men som Tommy Svensson så ivirigt påpekade under USA VM-94: inget energiläckage utanför planen (i mitt fall skolan). Så nu har jag kollat Superettanfotboll i 90 minuter istället och fick till min glädje se Oscar Möller hänga 1-0 till Åtvidaberg mot Assyriska på övertid. Direktplats till Allsvenskan nu... koolt om de gick upp!

Zappade precis över till 6:an och Besiktas - Manchester. Det är lika kul varje gång kommentator Holmgren kallar Rooney för Roaney.

Imorrn är det äntligen dags att ta bort stygnen på knät. Jag har bytt mina plåster ett par gånger och vet redan hur det ser ut där under... jag är sydd med blå fiskelina. Självklart ska jag försöka ta några bilder från Centrallasarettet imorrn så ni kan få se det här på bloggen också.

Kvällens Youtube skulle egentligen vara min klasskompis Lisas otroliga softballskills men efter att ha fått länkningsförbud kan jag tyvärr inte visa den här. Istället får det bli det hysteriskt roliga klippet där "Tim testar T.E.N.S". Jag skrattade tills jag grät av det här: 


Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Gustav Ektander

Kul läsning !

2009-09-15 @ 23:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0