Höstens "måsten"..

Ligger sjuk hemma idag. Oerhört dålig tajming på det då det behövs lite plugg och lite VSIF just nu. Iallafall så sitter jag less och bitter hemma och kollar runt på diverse hemsidor. Det resulterar i lite mer bitterhet över en studentbudget som inte tillåter de köp jag skulle vilja göra. Så tipsar er istället om någon av er har mycket pengar över. Eller om ni vill sponsra mig med något plagg....

Börjar nerifrån.
Skor, Acne 2495 SEK



Jeans, MARTIN MARGIELA 10, 1995 SEK, Tresbien.




Skjorta, Our legacy, 1295 SEK Tresbien


Kavaj, Sartoria Attolini, 1258 EURO, Yoox.
Lyckades inte få in bild så kika själva:
http://www.yoox.com/item.asp?sec=1&YOOX=SARTORIA+ATTOLINI&dept=clothingmen&tskay=4FA1ECD0&rr=1&cod10=41154770BT&sts=sr_clothingmen80

Sen kompletterar jag med flätat skinnbälte, min kära Svalan och skinnportföljen.



Så vill Thomas se ut i höst.. Några dagar iaf, har ändrat mig senare ikväll förresten, men just för stunden. Nej, ångrat mig, men för en stund sen ville jag se ut så.

Tjing
//T

PS. Ny banner och bild på oss tre älskade bloggare är på gång.


Kommentarer
Postat av: Robin Fröström

Sv: Det kommer att bli en stor Succé :D

2009-09-28 @ 16:03:15
URL: http://stilrobin.com
Postat av: Halvan&Helmut

Nu har vi länkat VSIF, lite reklam borde väl iaf ge en länk tillbaka?

2009-09-28 @ 23:06:41
URL: http://deltan.blogg.se/
Postat av: maruuuu

typ såååå läckra skor :P

2009-09-29 @ 00:08:32
Postat av: Roy

Love those shoes :) vet du vart dom säljer den modellen?

2009-10-03 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0