Game on!

Det var i början på veckan som det hände.
Jag kom över ett exemplar av "Spelet".
Efter timmars sträckläsning har jag lite trevande nu också påbörjat min praktik av den uppsjö visheter och lärdomar jag förvärvat.
Det går sådär.

Men i likhet med "Style" som är huvudkaraktär tillika författare finns det inget som heter misslyckande. Det handlar om att lära sig och analysera misstagen! Till exempel måste man se kvinnor som "targets" och inte som snygga kvinnor. Det håller inte att vara svag för någon!

Och för att klara av det och samtidigt bli en bättre RGE:are, (vet inte vad det står för men ska vara nåt i stil med raggningsexpert) har jag använt mig av lite påminnelser i vardagen. Bilden längst ner visar exempelvis vad det står på kylskåpet:





Nu är det dags för sjukgymnastik. Som nybliven RGE:are vet man aldrig när det kan bli dags för praktik. Och då måste jag kunna gå. Själv.

/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0