Fm - Em


Idag har det varit relativt fokuserat plugg större delen av dagen, håller på att granska en utvärderingsplan av ett hälsofrämjande projekt tillsammans med Thomas och Anton, alltid vansinnigt roligt att jobba med dem. På lunchen smet vi ut för att ta en bild på Thomas för nomineringen till Studentidrottsgalan och årets eldsjäl, blev en bild på mig som nominerar också 


Nomineringspose by Thomas





och en höstbild på Anton påväg hem fråm högskolan






Undertecknad 

 

Look: Intellektuellt intensiv :)


Senare på eftermiddagen stod det löpning på schemat, har blivit mindre träning och mer studentliv senaste tiden så jag känner mig ganska antifit. Gjorde iallafall en formkoll på milen, blev mediokra 44 minuter på hyfsat kuperad terräng och fortfarande pigg, = Fysfenomen ;)


//
Matz

 


Kommentarer
Postat av: Beundrare

Stiliga män alla tre! ;) Men vad pekar undertecknad på? skräpet på marken?

2009-09-29 @ 23:04:14
Postat av: En snygg jävel

Synd att se att Anton håller kvar vid fjärran look. Visst började vi med den trenden men dags att byta. Eller är det intellektuellt intensiv fjärran look månne? :)

2009-09-29 @ 23:07:06
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: Anton

Jag bedömde avståndet för långt för att köra den senaste trenden: "Puppy eyez" så det fick bli en "solen-i-ögonen-jag-gråter-snart"-look... Inte så välkänd ännu, men kanske blir?!

2009-09-29 @ 23:26:43
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0