Examination

Ej jå!

Idag är det examination, så fram till klockan 17 kommer alla tre bloggarna vara rätt så upptagna med det så. Efter det är det löpning, snabb middag, sen innebandy, så mig hör ni nog inget från förrän efter 22. Däremot så delar nog Anton med sig av sin visdom senare ikväll. Tycker han ska lägga upp dagens outfit med nya tröjan? Jag borde lägga upp bilder på mig själv och min nördiga matchning idag. Vi får se vad det blir med den saken. Sjukt snygg iaf.

Dagen tub, från mig och Anton också antar jag. Vi gillar det båda två rätt mycke tror jag. Även om det är lite obehagligt. Toppen kommer vid strax efter 1:10....



Tjing

//Ers nåd(Thomps)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0