Svininfluensan

Själv har jag vart fast i sjukdomens klor några dagar. Framförallt igår då ett lik låg i soffan hela dagen. Men trots det så utbrister Matz när han hälsade på igår:
"Å vad gott det luktar för att ligga ett lik här".
Idag är jag betydligt piggare och orkade ta mig till skolan. Däremot gick en eländig Anton hem vid lunch med tydliga tecken på en begynnande vinterkräksjuka. Vi fick även reda på att en i klassen har svininfluensa?!? Farligt farligt.

Väl i skolan så var det Roast på HVV. Det vill säga redovisning, seminarium, opponering, granskning eller vad det kan kallas. Gick väl helt ok och inga större kompletteringar behövs. Känns ju bra det kan vi lägga den här kursen i högen med oförtjänta högskolepoäng. Livet är väl ändå en dans på rosor. Dags att ta viktiga beslut om framtiden också. Det gör jag imorgon.

Dagens youtube är en nyfunnen kärlek till ett charmigt band som kommer bli något stort. Jag sa samma sak efter att ha sett Kristian Anttila för många år sen nu. Och han är numera relativt stor och med nästa skiva kommer det stora genombrottet, I promise.

Nu till den närliggande second-hand-butiken Seconda för att leta fynd.

Tjing
//T

Kommentarer
Postat av: Anna

Ah, stackare. Nu gäller det att ta med spritflaskan som alla andra och tvätta händerna så fort man har rört ett handtag. Ne... jag har bonnamage så jag står emot alla slags virus :D Har aldrig haft vonterkräksjukan. Har grymmt bra ickesjukgener. Ibland är det tur att vara född bland kor och höns LOL

2009-10-01 @ 22:31:10
URL: http://lasadie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0