Projekt Viktökning 6

Chacha!

Projekt Viktökning levererar lite senare än vanligt.

Veckan har innehållit mycket stillasittande arbete och mitt i den hade jag stora förhoppningar att eventuellt ta ett jättekliv framåt, då vågen visade sifferkombinationer jag inte trodde jag var kapabel till att frambringa.
Möjligtvis ledde det fram till något av ett övermod som gjorde att jag struntade i att äta tills det verkligen inte gick mer och tänkte att det säkert ordnar sig av att bara bli behagligt mätt...

Men än en gång har min kropp visat upp en alldeles oöverträffad förmåga att förbränna allt vad kalorier heter och faktiskt gjort mig lite besviken...


100 gram och ett par svarta strumpor är vad som har hänt sen förra veckan.
Och detta trots tårta på jobbet tisdag, onsdag och sockerkaka i torsdags! FAN!
Nu blir det att ta tag i det här.

Nästa lördag kommer jag dock ej befinna mig i Wes Da Rose utan i Falun så då kommer uppdateringen att lagga lite, som Pecka skulle ha uttryckt det.

Ha det!

/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Pecka

Fan, vi måste lagga! ;)

2009-11-01 @ 00:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0