Projekt Viktökning 5

Chachaa!!

Äntligen en morgon av sömn! Har varit fem tuffa mornar då jag faktiskt övervägt att ligga kvar i bingen hellre än att sätta mig på tåget till "Ass-kills-tuna". Men nu är 20% av praktiken gjord och jag trivs måste jag säga. Jag sitter i något av en "röd korridor" (i en röd kommun) och har snabbt märkt hur det är tänkt att jag ska tänka för att passa in. Och ju mer jag utsätts för det, desto mer gör jag motstånd. Igår blev jag proppad med att djurindustrin var en rejäl miljöbov och att EU inte gjorde någonting åt det.

Måhända att så är fallet men för att komma ur det är den enda lösningen jag ser att gå tillbaka till samhället där var och en odlar sin egen lilla plätt, har sina egna får och getter och byter fårpäls mot en mjölkspann på lördagens marknad nere på stan.
Försök på den globaliserade IPODdiggande-gå-i-t-shirt-inne-världen att acceptera det.


Jaja, nu till vad det egentligen ska handla om. Min vikt. :)
Att jobba skapar rutiner, vilket är bra för matvanorna. Däremot rör jag nog inte på mig speciellt mycket vilket känns lite sunkigt men borde vara bra för viktökning. Träningen i veckan ska vi inte prata om. Den enda kväll jag kom iväg var i onsdags. I övrigt none.



300 gram uppåt igen.
Får anses som godkänt med tanke på förutsättningarna. För övrigt passade jag på att mäta fettet hos Zäta en morgon och det visade att jag tappat 0.5 kilo fett. Från 6.2% till 4.7%.
Och allt det utan att jag ens försökt eller brytt mig om det. Jag äter 400 gram choklad varje helg och tvekar aldrig att smöra på mina mackor.

Angenäma problem säger du... Jättekul, säger jag när jag måste dra upp axlarna till öronen för att inte avlida av frossa när jag går till tåget.
Trots plusgrader på termometern.

Klockan är nu 10.34. Dags för gymmet!

/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: HiP

Bieffekt av att trycka i sig litervis med kreatin varje dag kanske är frossa och köldkänslighet..?? ;)

2009-10-24 @ 11:27:55
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0