Projekt Viktökning 3

Chacha bloggen!

Ännu en natt av total lycka! Jag fick sova ostört och det är sjukt värt!

Inte svårt att vara på bra humör heller när vågen visar på att jag, efter en hård vecka med mat- och sömnproblem gått upp ytterligare!

Hard work pays off!
700 gram tyngre än senaste lördagen! Yaay!

Veckan har som sagt varit kämpig med störd dygnsrytm (i torsdags morse när grannen väckte mig stod jag ett tag faktiskt beredd att ge mig ut i korridoren och ta honom på bar gärning men hejdade mig i sista stund).

Att äta frukost på morgonen har även det blivit ett problem. Vanligtvis ska den bestå av först gröt sden fil men filen har blivit allt svårare att få ner. Är precis inne i en övergångsfas till yoghurt men då får man istället i sig osunda mängder sackaros på morgonen vilket är kasst. Men kanske bättre än inget, trots allt?!


Idag är det träningsledigt efter gårdagens relativt tuffa ben- och bröstpass på djimmet.
Ska rekreera mig med utomhusvistelse istället. Bor i en storstad får finna mig i att inte kunna ta en sväng på moppen, klippa gräset eller snickra ett vitrinskåp. Saker som på landet annars skulle vara självklara.
Och ja, jag saknar landet mycket för tillfället...

Men ikväll är det också dags för danskslakt! Även om jag inte tycker det svenska landslaget är värt en VM-plats så är det ju klart att jag är patriotisk vid sånna här tillfällen. Jag vet ingen som suger så mycket på att tippa som jag så avstår bettande.

Faktum är dock att jag som tioåring gjorde mina egna 32-raders system och vid ett par tillfällen satte 10 och 11 rätt. Har också prickat in alla rätt på en V75:a en gång i tiden. Men jag var bara tolv bast och lämnade aldrig in den. Så jag vet, det gills inte. Men ändå. :)

/Eder 72.6 kilo tunge Anton

Kommentarer
Postat av: Gugge

Trevlig läsning :)

2009-10-10 @ 11:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0