Projekt Viktökning 2

Chacha!

En vecka har gått och det är lördagmorgon och avstämning. Och alla undrar naturligtvis:
KAN MAN VERKLIGEN GÅ UPP NÅGOT I VIKT PÅ BARA EN VECKAA?!?!

Oh yes, dear! You can.

Tidigt i morse gav mig vågen det här:


700 gram på 7 dagar får ändå anses som godkänt! Jag var dessutom mystiskt sjuk i torsdags så kanske hade kunnat gå liiite till. Men nu kör vi vidare 3.1 kilo kvar innan jag är framme... och nu är det oktober...

Om den senaste tidens träning kan jag bara säga att det är good to be back men att det varit psykiskt jobbigt att vara klenare än man egentligen är. Plus att jag fått grym träningsvärk i brölla och biccarnas muskelfästen (Thompa fick bära korgen när vi va på Coop). Men allt det där är på väg bort!

Och som den store Vadstenagurun Eklund skulle sagt:
"Smärta är vekhet som lämnar kroppen! KÖÖÖR nu fö faan!!!



Idag blir det gymträning på förmiddagen sen säkerligen en och annan FIFA09-match med T-bone. Lägg därtill hejdlöst svullande av fett och socker. Det är ju lördag, trots allt.

Cya!

/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0