Pojkrummet igen

Hemma på en snabbvisit på grund av styrelsemöte i Köping-Kolsva Orienteringsklubb. Så ligger just nu i sängen i pojkrummet och bara tänker. Eller inte bara, men nästan. Sorterar, prioriterar, ordnar och styr upp tankar och saker som ska hända kommande tiden. Skönt och nyttigt.

Lyssnar dessutom på kents nya singel, töntarna, som låter helt som förväntat. Me like.

Vi har fått dåligt med respons på nya designen av bloggen. Vad tycker ni??

Var idag på föreläsning av en gammal folkhälsostudent tillika kårengagerad. Hon sa mycket som fick mig att reflektera över framtiden. Men snappade även upp något i stil med "man vet aldrig vart man hamnar" vilket känns väldigt sant. Ingen aning just nu, men framgångsmaskinen Thomas är inte nöjd på långa vägar så kommer fortsätta tuffa på utan att något ska hindra mig...


This is me:

2007 och tidigare. Bild 1: Finns inga klagomål på den slipsknuten. Bild 2: Jag var rätt bitig förr i tiden. Dålig kreativitet på val av bilder i och med att jag har samma skjorta på båda korten



2008. Båda bilderna från träningsläger i Uppsala med den utvalda eliten i orienteringsklubben. Kan komma en film från samma läger senare. Jag var rätt stark iallafall.


2009. Bild 1: Från dansgolvet på midsommar. Ingen fest utan att jag och Cristian klär av John kläderna. Bild 2: Elize får ett hett födelsedagsfirande. Höhö......



Kom ihåg att rösta på kommande projekt! Du gör det i pollen på sidan, mer info om projekten här!

//T

Kommentarer
Postat av: Karin

Sant! Mycket möjligt att det blir en innebandyträning...

Jättefin design också. Vi borde också hitta på en kul en :)

2009-10-06 @ 19:22:38
Postat av: Kingen

snygg banner men ännu snyggare bilder på mig (och dig) :)

2009-10-06 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0