Paow, eller inte

Såg henne på debatt igår och blev förvånad att hon inte såg bra ut alls. Än så länge så har de få bilder jag sett gett mig någon slags bild av att det finns fina drag och ett sött utseende. Men igår gick det inte alls tyvärr. Bara hoppas det är bättre nästa gång..

Fyra raka set till mr T för någon timme sen på badminton mot den tjuvtränade Hult. Spelade riktigt dåligt bitvis men rätt bra bitvis också. Nu är jag färdigpackad och ska bege mig mot parkeringen för avfärden till Köping, sen Nersala i eftermiddag. Yeah!

Jag och Hult pratade en del om vandring, träning och fjällen. Längtar till Idre och Långträsk nu.

Till tornet skulle vi:





Kameran kommer vara med i helgen så ska försöka hålla update! Kanske blir ett gästinlägg av Kungen!

//T

Kommentarer
Postat av: Kingen

sjukt vackra bilder. grym resa vi hade.

2009-10-30 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0