Någon som kan rimma på föreningsliv?

Hejhej bloggen!

Vill inleda med att citera Matz. Vi försökte leta på kurser inför vårterminen. Som vanligt i god tid då det inte är förrän imorgon det ska vara fixat.

"Vi har snart en kandidatexemen i nånting men vet inte hur man söker en kurs"

Tragiskt nog sant men det är ju inte vårt fel iallafall. Så vem ska ta ansvar för det här???????!!!!

Möjligt att jag får åka på folkhälsoseminarium torsdag och fredag. Ganska spontant men vore trevligt tror jag. Hoppas bara inte det förväntas att man ska kunna något. Jag står ju inte för folkhälsan... Ha ha ha...

Vill lägga ut en look-a-like med Anton här men inte fått tag på bilden än på honom så blir utan det. Dags att peppa för praktiken snart, jag kom igång lite idag när jag insåg att det går att vinna massor till VSIF och till det kommande projeketet under de veckor jag kommer vara på praktik. Yeah!

För övrigt träning och framtidsprat ikväll. Och sökande av kurser, igen, då jag inte lyckats nu...



Små pojkar var vi allihopa då. Men inte så mycke äldre nu, däremot mycket smartare. Ha.

//Thomps


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mad Matz har ju stenkoll på rimmen! Häll i honom lika mycket som på olympiadsittningen så äre nog inga probs :P

2009-10-18 @ 10:06:56
URL: http://frokenstretch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0