Morgonbloggen

Ja, det är relativt tidigt, har sprungit runt här en timme nu ungefär och fixat lite. Om en kvart ska jag vandra ner mot station för att ta tåget mot Stockholm. Väl där ska det vara någon slags nätverksträff som Folkhälsoinstitutet anordnar för att diskutera Fysisk aktivitet på recept. Kan bli spännande. Däremot är jag lätt illamående och småhängig...

Igår var det en bra föreläsning om narkotika i samhället. En polis härifrån Västerås körde en skräckpropaganda utan dess like. Nejdå, så illa var det inte. Men det är få som vågar nämna fördelarna med droger. Viss förståelse för det men det bör ändå förmedlas så att det finns en förståelse varför folk ändå börjar. Så, nu borde jag vart tillräckligt tydlig så jag slipper bli anklagad för att romantisera droger här i bloggen!

Nej, ett sist,,,,,,,,,,,,,,,,...,,,..,mm,,...lkkm,,.,,,,,,,,,,,,..,,,,...,,,...,mmjkkl.,,,,.. Var tvungen att testa kommaknappen som tydligen är lite sne, eller det gnäller om den varje gång jag trycker. Lite smådrygt..


Här ska jag vara idag...


//T

Kommentarer
Postat av: HiP

Herregud, du behöver inte vara rädd att trampa över sen mitt inlägg från igår...!:)

2009-10-22 @ 17:46:46
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0