Matz brutala spamattack!

Chachaa!

Sitter med lite skolarbete för en gångs skull. Givetvis blir resultatet alldeles enastående och det slår mig att jag borde ägna mig åt det här lite oftare. För jag vet fortfarande inte om jag är bra på att lära mig saker eller om jag rentav bara är genomskådande och lär mig systemet för att passera igenom med godkänt resultat?!

Hursomhelst, mitt i allt pluggande brummar det plötsligt till i telefonen. Inte en gång. Inte två. Inte tre. Utan fyra!
Jag har fått fyra sms på mindre än en minut!
Guu va kul! tänker jag och öppnar det senaste av dem. Ahaa, Matza har skickat, undra va han vill? Tydligen var han väldigt angelägen om att meddela mig... dock är jag lite tveksam till det han hade att säga:



nämligen ingenting?!

Telefonen rasslar vidare och efter några minuter har det ramlat in ytterligare 9 meddelanden.

Efter ett tag förstår jag att Matz egentligen inte vill mig nånting utan istället utsatt mig för något så vidrigt som en spamattack!
Totalt 13 meddelanden mottagna på mindre än 10 minuter. Och inte ett enda innehöll ens en bokstav.

Jag känner mig kränkt och illa till mods.

VEM SKA TA ANSVAR FÖR DET HÄR?!


/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0