Look-a-like?

Chacha!

Nyss vaknat efter en behövlig eftermiddagsvila. Det är inte för att jag är lat. Det är för att min granne ännu en natt tyckte det var oerhört lämpligt att kolla låset ett par gånger vid klockan 03:36... Suck.

Hursomhelst. Dagens förmiddag bestod i en föreläsning av en människa som kan ha varit det tråkigaste jag nånsin lyssnat på. Okarismatisk räcker inte långt som adjektiv och då förstår ni att det är illa. I den ständiga tystnad som uppstod drabbades jag dessutom av ett ovälkommet skrattanfall, modell större.

Matz satt till höger om mig och klottrade i sitt block när han hastigt insåg det roliga i vad han klottrat och brast ut i ett skratt som kvickt försökte döljas. Det hindrade inte mig från att skratta igång på alla cylindrar och åter få igång Matz. Sekunderna därefter var en "skrattbattle" som kunnat urarta om det inte var för att båda i sista stund hejdat sig.
Tur för föreläsaren som inspirerat kunde fortsätta sin föreläsning.

Jaja, ska ta o äta lite nu och ladda med ett träningspass innan det är dags för nästa sängdags. Avslutar med en galet optimistisk Look-a-like:


Nasse?                                                     Idol-Ola?


Ha det gott.
/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Enda skillnaden på dagens look-a-like är att Nasse, den riktiga, är sötare. Å fattar inte varför Idol-Ola envisas med en för liten mössa som han hittade bland avlagda bebiskläder? Folk alltså.

2009-10-07 @ 18:22:35
URL: http://frokenstretch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0