Löneslav


Har varit en otroligt lång dag hittills då jag har, sålt min själ och blivit dränerad på livsglädje. Jag har alltså förvärvsarbetat från 7 – 16. Jag jobbar som säljare vilket egentligen inta alls är dåligt på något sätt, men idag var det IT-haveri och nästan inga kunder i butiken, så vansinnigt tråkigt!

Anton och jag satt i veckan och gjorde en presentation av vårt grupparbete på power point.
När första bilden som är helsvart kommer upp på skärmen utbrister Anton:

Sådär  känner  jag  mig  i  själen !
 



Antons själ i veckan, idag har jag haft samma känsla.


På lunchen var jag över till butiksgrannen i Hundsportcenter och briefade en affärsidé som Thomas, Anton och jag pratat om. Hon var bestämd och tyckte iden var trams, varpå jag drog en slutsats om människan som inte var till hennes fördel.



Ska nu till skolan en liten stund och fixa med kompletteringar som vi åkte på, sen blir det helg.



//Matz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0