Kvalitetsarbete

En halv förmiddag full med föreningsutveckling har gjort mig lite visare och väldigt mycket mer inspirerad. Känns sjukt bra igen av någon konstig anledning.

Morgonen inleddes med att förnedra Cristian i badminton. På vägen ut får man se Dan the man och Magnus "the statue" Hult tjuvtränandes. Illa illa. Dan du behöver ju inte tjuvträna, du är för bra ändå....

Nu blir det hårt arbete i någon timme till, men planerar tidig helg då jag behöver fixa lite hemma innan hemfärd - Uppsalafärd imorgon.

Kvällen kommer bestå av 18-19 volleyboll, 19-20 matz underbara rörelseaktivitet, 20-21 innebandy. Yeah, foten höll bra imorse btw.


Vart är ni pojkar, jag saknar er.....


Var nästan så det rann en tår från ögat tills jag får se en bild till och då kom skrattet istället:



Vänliga hälsningar

Thomas

Kommentarer
Postat av: okhjonas

Fint att ni håller bloggen vid liv så bra :)

Dock känns det snarare som att Salad fingers är överskattade! ;)

2009-10-29 @ 15:55:03
Postat av: T

Tack, men fel fel fel, underskattad. Du är i form på lördag hoppas jag. Det är däremot inte jag. ;)

2009-10-29 @ 16:38:45
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0