Jag mår dåligt

Idag har jag(tillsammans med MZ och Änt med flera) på föreläsningen blivit mentalt våldtagna på ett obehagligt och äckligt sätt. En timme tillbringades till att gå igenom en studiehandledning och en kursplan som man ändå läser själv. Dessutom ett upprop som gick schuukt långsamt. Utöver det en "anekdot" om en äldre kvinnas treveckorsresa i Kina. Sömnen kom smygande men lyckades aldrig slå klorna i mig. Tyvärr, hade underlättat om den hade gjort det. Ska man behöva stå ut med sånt här?!?!

Nu ska snart några kort fixas till bloggen här och sen är det föreningslära på Stadshuset ikväll. Då kommer sömnen och sätter tänderna i mig inom en kvart. Boooooring.

För övrigt så vann jag badminton över Matz imorse med 2-1 i set. Nivån hade blivit betydligt högre men Matz ramträffar fortsätter förbrylla min i övrigt så geniala speluppfattning.

Innan vi åkte så skulle jag möte Matz hemma hos honom, så jag går in och precis när jag ska knacka på går han ut. Så jag stirrar honom rakt i ögonen när han öppnar dörren vilket resulterar i ett sirenljud på runt 140 dB och troligtvis vaknade hela Hilde upp(?).

Kom ihåg att rösta på kommande projekt (mer info här)!!!


Dagens tub, behöver inte motiveras.




//Thomas

Kommentarer
Postat av: Halvan

Ingenting kan väcka mig :P

Eller jo.. vaknade häromnatten av att grannen hade sex. Som tur var ingen uthållig grabb, det tog slut fort :P

2009-10-05 @ 20:54:55
URL: http://deltan.blogg.se/
Postat av: maruuuu

hahaha.. Nej vadå överdriva ;)

2009-10-05 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0