Hemma igen

Vart på Västmanlandsidrotten hela dagen givetvis men fick sluta i skaplig tid. Verksamhetsmöte tre timmar förmiddag. Sen dopingföreläsning på eftermiddagen. Oerhört givande dag. Känns som om praktikplatsvalet inte kunde blivit bättre. Tjing!

Kanske borde börja jobba som dopingkontrollant också?

Ikväll blir det löpning och innebandy. Foten gör så in i helvete ont om jag trycker på fel ställe. Så ska sluta trycka där. Men nyfiken om det kommer göra ont så måste trycka. Man vet ju inte, det kan ha gått över.

För er som inte fortsatte och kolla igenom allihopa igår så kommer andra delen (som jag nog rankar som den bästa):


Och för er som inte gillar salad fingers utan har lite tråkigare humor kanske det här passar? (Jag avsäger mig allt ansvar för att det ska vara roligt. Jag tubade humor och tog första klippet utan att kolla):


När vi ändå har så kul så slänger jag med första bilden vid googlesök på humor:


Btw om ni vill ha riktig humor så gå tillbaks till helgens bloggande.

Tjing

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0