En seger är alltid en seger

Dagens prestigefyllda sprint fick en väntad utgång då det var teknisk krävande terräng med många svårigheter. Jag med Cristian i släptåg ut på den sista gemensamma slingan visade att 1986 var ett fint år för att avla fram orienteringsgudar. Storebror Marcus gav upp när han insåg att han var minuter efter på den stentuffa banan. Jag lyckades få en lucka ut på sista slingan som jag med säker orientering hanterade och kunde lugnt jogga över mållinjen. Funderade lite över säsongens segrar och det är Köping-Kohlswa Uniteds sprintstafett, Elitkavlen i Skinnsberg, Keps-OL på tuffa Lappland bland annat. Jag borde sadla om och satsa heltid på sprint kanske?

Kvällen har spenderats med att ösa in mål på NHL 10. Dock så är det svårt att vinna med de andra två klåparna i laget. Imorgon lugn dag, stan, mat, vila, klippning kanske. Sen tävling på kvällen. Juhuuuu....


Dagens utmaning:

Ses imorgon, natti!

 

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0