Limpa söker hem

Chacha!

Efter att ha blivit ofrivilligt väckt två nätter i rad: klockan 03:36 i förrgår och kl 04:31 igår morse av en granne med allt annat än hänsyn i tankarna, fick jag i morse äntligen sova ut! Vilken känsla. Hade helt glömt bort hur det var att sova mer än 4 timmar i sträck.

Men detta tack vare användandet av öronproppar. Och det går så hårt emot mina principer att behöva använda öronproppar mitt i veckorna!!! Dessutom är det ju HAN SOM GÖR FEL!

Nej... det här kommer aldrig hålla till sommaren. Nåt måste hända. Jag vet bara inte vad...


Igår var det för övrigt dags för "Limpa söker hem" att få ett slut. Lyckligtvis slapp han flytta särskilt långt då nya ägarinnan fanns i samma hus:


Hoppas inte Hilde tar alltför illa upp nu.
Jag kanske har en till?!
Fast jag kanske äter upp den själv??


Så för att citera Stoffe i "De kallar oss Mods":

"Framtiden vet jag... ingenting om".

/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser typ ut som en 12-årig pygmé :) brödet var gott iaf!

2009-10-09 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0