Dödssjuk igen?

Skapliga heldagen igår med, den som ni redan läst om, bedrövliga föreläsningen, sen lunch, skola för att jobba VSIF till klockan 22. Sen hemgång och slänga i sig lite mat och nån match på fifa med Anton. Sen sängen.

Natten blev dock hemsk, hamnade till slut på det blivande målområdet för VSIFs motionslopp där det hela utvecklade sig till att min förkylning bara blev värre och värre. Slutade med att jag hostade/spydde gröngula slembollar i samma storlek som pingisbollar. Detta innebar att jag fick ganska svårt att andas också. Vad gör man åt det? Iallafall så var det inte så illa som det kändes då jag bara drömde.

Men uppvaknandet var hastigt, liggandes på rygg med ansiktet uppåt. Det obehagliga i det här var att jag hade dreglat på kudden till höger om mig, och på min hals och axel. Ganska mycket. I och med att jag låg på rygg (vilket jag alltid brukar göra) så är det svårt att göra det vilket kanske innebär att jag verkligen har hostat/spytt slem. Eller? Det kändes iallafall lite äckligt men sånt är livet ibland. Har jag hört.

Undrar vad mitt slem hette?


Nu Höstloppsjobb igen. Aah....

//Thomps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0