Arbetsliv. Vad är det för liv?

Chacha!

I likhet med mina "dos amigos" är även jag, Antoine, ute på praktik. Och ja det är kul. Men nej. Arbetslivet som helhet suger. Jag gillar mitt "jobb" på Eskilstuna kommun men inte all tid det tar att resa dit och hem och all den tid som helt plötsligt har försvunnit. Den som tidigare gick till FIFA09 och träning på Friskis...

Som Matz sa på vägen hem i bilen: "Alltså pendla... är verkligen inte ett alternativ!"

Agree.

Ny dag imorrn. Jag har har fullt schema hela dagen med möten och träffar med människor. Kul iofs, men hårt.
Antar att det är så här det känns att jobba...

Får väl avsluta med Lundell som spelas flitigt på arbetsrummet:

"Man vill göra ett avtryck men varför och för vem?
Allt jag vill göra... är att hitta ett hem".

/Eder

Kommentarer
Postat av: Pecka

Du får lyssna på "jobbat för hårt"...:)

2009-10-21 @ 11:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0