Allt på samma gång

Chacha!

Just hemkommen efter en "alldeles galen" kväll på Kåren.
Stället där 90% av gästerna är sjukligt kåta killar.
Givetvis var vi tvungna att kolla dessa killars "spelande" och Linn fick agera lockbete.

Det tog cirka 2 minuter innan första grabben provade raggningslyckan. Pang boom och Linn hade en ganska blek men ändå hårt målad spanjor över sig. Kul, tyckte T-bone och jag. Sen blev vi utskällda av lockbetet för att vi inte bröt in och avbröt raggningsfesten.

Slutsats: På Kåren får man:
1. Ligga om man vill om man är tjej.
2. INTE ligga om man är kille och vill ha en snygg tjej (av dom 7-8 som var där var det ytterst få som såg något vidare ut)
3. Ständigt höra att man är lik olika Idol-deltagare. Jag har blivit kallad Ola två gånger och Danny en gång. Men jag tar inte illa upp. I mina ögon är det ganska good-looking pojkar.


Nu är det sängdags för imorrn är det föräldraträff. Ska nynna mig till sömns till tonerna av Lundell.
Natti!

/Eder Antoine

Kommentarer
Postat av: lockbetet

Vill lägga till i parentesen, punkt två på slutsatserna: Den snyggaste tjejen som var på plats var förståss redan upptagen!



...och att utskällningen var befogad då avtalet mellan lockbete-pojkvän-Ola hade brutits! :P

2009-10-19 @ 15:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0