Allsvensk fotboll!

Chachaaa!

Sitter och väntar in mig själv precis innan jag ska ner till Centralstationen och bege mig till Örebro för att kolla allsvensk fotboll mellan ÖSK och Malmö FF. Min gamle vän Rikard "Rikardo Zamora" Magnusson har fixat billiga biljetter och skitsamma att tågresan kostar 214 spänn, jag vill se fotboll!

I övrigt hinner jag inte skriva så mycket mer för tillfället, kommer förmodligen en klagosång till "Svenssons" senare i ikväll. Att det är vi mot dom har aldrig varit tydligare än nu.

Till sist:
Jag har en Pågen Fiberrost i frysen som jag desperat behöver bli av med pga platsbrist. Om någon frivilligt anmäler sig är jag mer än villig att donera bort denna oanvända rostlimpa. Hör av er snarast! Jag måste få in 4,7 kilo rostbiff omgående!


/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: en förvirrad läsare

Om du ska ta tåget för 214 kr till västerås för att kolla på fotboll måste jag ju fråga vart du är nu? Eftersom jag vet att du var i västrås igår kväll! :P

2009-10-04 @ 12:03:09
Postat av: en förvirrad läsare

Om du ska ta tåget för 214 kr till Västerås för att kolla på fotboll så måste jag ju fråga vart du är, eller vilken omväg du tänkte ta? För jag vet ju att du var i Västerås igår kväll! :P

2009-10-04 @ 12:11:03
Postat av: Halvan

Hilde tar limpan! :P

2009-10-04 @ 12:27:22
URL: http://deltan.blogg.se/
Postat av: Elle

bra där halvan - hilde äter upp den anton :)

2009-10-04 @ 16:44:24
Postat av: Jennifer

Hilde ser möjligheter med det "oanvändbara". Alltid ;)

2009-10-04 @ 20:54:54
URL: http://frokenstretch.blogg.se/
Postat av: Anton

Till förvirrad läsare:



Ber om ursäkt för misstaget, som numera är korrigerat. Jag skulle till ÖREBRO, inte Västerås!!

Mitt fel.:)



2009-10-05 @ 16:57:39
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0