Veckans lista

Då tiden är vår ständiga fiende har inte HiP kunnat samlas för att göra veckans lista. Så fått fria händer att göra nånting. Så med 19 minuter kvar nu (kommer vara ännu mindre när listan är klar) så ska jag få ihop nånting. Tänkte på helgens bästa skämt. Men håller lite för hög klass. Så kommer helt enkelt bli kents bästa låtar. Måste förtydliga att det växlar hela tiden men för stunden iallafall. Det är dessutom personligt för mig och inte något hela HiP kan stå för.

1. 747. Motivering: Efter många konserter så känns det fel att sätta en annan låt högst på tronen.


2. Berlin. Motivering: Vet inte varför, men just nu spelas den väldigt mycket. Är ju en väldigt bra låt helt enkelt.


3. Töntarna. Motivering: Nytt, inte fräscht, rätt väntat. Men jävligt bra. Som vanligt snygg video.




Bubblare


Saker man ser. Efter min första riktiga olyckliga kärlek (Hon blev tillsammans med min bästa kompis) så gick jag hem, la mig på sängen, satte på saker man ser på repeat och bara skrek och grät. Dessutom ett av världens snyggaste skivomslag av någon anledning.



//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0