Strul

Senaste tre dagarna har mitt internet drabbats av oförklarlig frånvaro, varför inlägg från min sida inte hör till vanligheterna här längre.
Och ja, jag har betalat avgiften.
Och nej, jag har inte dragit ur nätverkskabeln.
Så vad är problemet?!

Ingen aning faktiskt. Får se om klåparna på MDFnet kan hjälpa mig nån gång mellan tuggorna av mums-mums och chokladtoppar.

Hursomhelst var jag och Rikard på en magnifik Eldkvarnkonsert igår kväll! Den skara fans som hade samlats hade samtliga (utom jag och Rikard) födelsenummer med början av en 6:a. Med anledning av det blev kvällen något annorlunda än vad man är van vid på konserter med andra, mer ungdomslockande artister.

Noterat under kvällen:
* 60-talister dansar gärna men ytterst sällan i takt.

* 60-talister tror deras kroppshydda är mindre än vad den är. Otaliga gånger gick flera fetton in i mig med magen först. Varför gör ni så, undrar jag?!

* 60-talister, och då mestadels männen, gillar att kladda och ta på underåriga servitriser. Huuh, det var äckligt att se dom talla på tjejer födda en bit in på 90-talet.

* 60-talister är naiva! Att köpa biljett med reserverat bord innebär att: "jag ska kunna sitta och kolla på Eldkvarn på samma sätt som jag kollar på Allsång på Skansen!" Det är den rådande meningen. MEN NEJ! En konsert är inget Lasse Berghagen-gemyt, där man sitter och avnjuter artisten lugnt och stilla. STÄLL DIG UPP OCH RÖR PÅ DIG FETA 60-TALIST!! DET ÄR JU KONSERT! :)


Från skolan, en söndag: /Eder Anton


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt internet låg också nere hela helgen :/ Kan det vara vår våning? winge och kakan hade internet.

/ Soffan

2009-11-16 @ 16:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0