Språk-Hitler back on track

Hohoo!

Har återigen tagit grepp om vardagen och var idag i Eskilstuna som vanligt och praktiserade.
Det var skön-t som Niklas Bäckström skulle ha sagt.

På lunchen gick jag ner på stan för att få en glimt av dagens ljus samtidigt som jag gick en sväng till Myrorna. Hittade två fräscha tröjor och ett tennisrack.
Tennisracket kostade 17:50:-.
Det var halva priset. :)

Gåendes hem går jag förbi skylten nedan, och jag undrar fortfarande vad det är dom köper? Nån som kan hjälpa mig tyda?



Och jag undrar: Vem tar ansvar för det här??!!

Hur tänker firman som trycker?
Inte alls uppenbarligen.
Eller så skrattar dom bara hejdlöst. :)

Det skulle jag gjort.

/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Pecka

Som tryckare av skylten skulle jag skratta hejdlöst, och innerligt hoppas att dom förlorar varenda kund, haha ;) Tragiskt bara att majoriteten av kunderna troligen inte alls reagerar på att idioten särskrivit mer än en normal elvaåring...

2009-11-10 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0