Sick as a f*ck!

Chacha.

För första gången sen i början på juni är jag nu förkyld igen...
Det suger.

Stannar hemma imorrn från praktiken och Studentidrottsgalan till helgen är i farozonen.
Blir till att överdosera Kan Jang, vitlök, clementiner och sömn den närmsta tiden.

MEN! Mitt i allt detta elände finns det ändå en ljusglimt!
Igår träffade jag HMB på gymmet för första gången sen i maj!
OCH! Bäst av allt!
JAG FICK EN KRAM!!! :))

Hon hade precis lika snygga ben som jag mindes.
Dessutom verkar det vara en oerhört vettig tjej, inte som Patrick Bateman med sällskap pratar om här: http://www.youtube.com/watch?v=Lzz4QtbTu6M
Även om det de facto råkar vara lite av en sanning
(Come on, spöa mig bara, feminister!).


Avslutar med Humorsveriges mest underskattade och roligaste män: Micke "Svullo" Dubois. Tyvärr finns han inte kvar i jordelivet längre och det är, uppriktigt sagt, någonting jag verkligen sörjer. Många menar säkert att den här typen av humor är rätt simpel och inte alls särskilt rolig.
Men här snackar vi om att ligga före sin tid. Träffsäkerheten i skämten (som uppkommer precis i tillfället) är brutalt kul! Så det här är en hyllning till en i mina ögon riktigt stor komiker:



Ha det bra.

/Sick Boy.


Kommentarer
Postat av: Pecka

Om du har ont i halsen är det bra med whiskey, honung och citron, bara att värma det några sekunder i micron! ;)

2009-11-02 @ 22:26:33
Postat av: Jonathan

Hahaha har för mig att vi snackade om honom ganska friskt på jobbet!

Skägget som åker runt är ju klockrent, det går inte säga annat!

2009-11-03 @ 18:44:38
Postat av: Anton

Glömde skriva att den var tillägnad dig och Martin egentligen.:) Alldeles för få som har humorsinne att uppskatta Skägget!



"AAAJ! aj, satans orm han bet mig!" och

"Vi tar en ur högen o ser vad som händer... Tack för senast säger John Holmes..."

är ju bara för bra!

2009-11-03 @ 19:44:49
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: Jonathan

Ormen är ju, som sagt, också outstanding!

2009-11-04 @ 20:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0