Shakira vs kent

Såg reklamen för Shakiras nya skiva nyss. Vissa musiker har ju saker de anspelar på ganska ordentligt.. Shakira är en av dessa små stackare. Kan man inte bli känd utan att sälja sin kropp är man väl bra dålig. Eller? Fler exempel på detta finns ju i damidrotten som klär sig i tighta kläder för att få tittare. Inte så konstigt då de är sååååå mycket sämre än oss killar. Nästan så man skäms för er flickor. Eller vad tycker ni flickor?

Kent blir bok snart också. Jag kommer garanterat att köpa den. Fick en leverans av böcker idag också för den delen. Alltid trevligt. Nu borde jag skriva klart rapporten så jag kan ta ledigt imorgon. Vi får se. Ska gå upp tidigt imorgon iallafall för att skriva på ordentligt. Måste förbi SISU också och planera utvärderingskväll också. Mycket nu. Sittning fredag, kommer bli succe, om allt klaffar i tid...

Starka sidor hos mig: Driven, snygg, ironisk.



//T

Kommentarer
Postat av: linnet

varför ligger inte "busig" med bland de starka sidorna? ...den jag sett mest av de senaste dagarna iaf! :P

2009-11-26 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0