Röd

Pianotrappan var på blogg.se stort och tydligt. Sen nyhet då jag skrev om det för längesen. Men cred till bloggerskan som tar efter HiP. Det är bra tänkt för att få en bra blogg iallafall.

Sitter på Västmanlandsidrotten nu. Ska in till Kerstin och se om det finns något vi kan göra tillsammans. Arbetslusten är lite tam trots allt. Inspirerad för föreningsarbete och helgen men inte jobb. Helgen kommer spenderas i Falun på Studentidrottsgalan. Kommer bli kul. Kommer dock inte bli några priser... Men inspirerande miljö och trevligt folk..

Gårdagen gick bra och jag tror styrelsen var nöjd med det som blev sagt. Jag är nöjd iallafall och det är lite jobb framför oss men det kommer bli sjukt kul.

Bilderna kommer från Nilles 20-årsfest.

Snygg Cristian som vanligt:



En hund, en flicka, en pojke, och jag. Kan det bli en bättre fest??




//T


Kommentarer
Postat av: en del av styrelsen

Känner igen det där med arbetslusten för stunden... Men måste säga att den delen av styrelsen som jag representerar är också mycket nöjd med gårdagens möte! :)

2009-11-05 @ 14:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0