Pinsamt

Chacha.

Svek mitt senaste inlägg och var på match ikväll igen i ABB Arena för att se VIK ta emot AIK.

Det hela blev ännu en uppvisning i pinsamt tam ishockey från hemmalagets sida. Killen som stod i mål i VIK hade all utrustning som en målvakt ska ha, han hade till och med den berömda vattenflaskan som alltid ligger på målet. MEN! Det måste varit en förklädnad! För han tog ju inga puckar?!?! Fastän AIK aldrig sköt så rann siffrorna iväg. Till slut stod det 1-5 till gästerna, varav det sista målet godkändes efter att domarna kollat på jumbotronen i efterhand...

Vid ställningen 1-4 rann det över hos en av VIK-supportrarna. Han började gasta. Det roligaste jag hörde måste ha varit när målvakt Thalberg just släppt in fyran och byts ut:

"- Fö fan, åk till Ullared och köp sånna där jävla homoprylar!"

Är personligen inte helt hundra på om han fick till sammanhanget men ändå... - Bra sagt, var min spontana reaktion.


Nu får jag nog ändra mitt löfte lite grann och istället göra det till att jag inte tänker betala  för att gå på hockey nånting i vinter. Spelet håller skitklass och domarna är dessvärre sämre...

AVGÅ NILSSON!

/Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0