Oh lately it's so quiet

Chacha bloggen!

Har den senaste tiden inte haft gnuttan av en chans till att "blogga ikapp" då praktik, fritidsäventyr och matlagning(!) tagit upp all av min vakna tid.
* eight work
* eight sleep
* eight for play

appliceras inte längre på min tillvaro (om det nu nånsin gjort det) och det ska faktiskt bli skönt att gå tillbaka till långsovarmornar med en five minute walk till skolan nästa vecka.

Praktiken har dock varit riktigt bra och jag kommer verkligen att sakna mitt kontor i Stadshuset. Kanske har min karriär i och med detta redan peakat och vad som än väntar kommer ha svårt att mäta sig statusmässigt med vad jag nyss varit med om... Men men, karriärister eller heroinister, vad är skillnaden??



Nu väntar i alla fall ännu en natts försök till sömn. Får se om kapten Bajsnylle som vanligt väljer att smälla dörr sådär framåt 02-03-tiden eller om jag äntligen kan få sova en hel natt utan bryderier.

Natti.

Kommentarer
Postat av: En snygg jävel

Om du ändå är vaken hela nätterna kan du ju blogga då... ;)

2009-11-19 @ 23:13:18
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0