När du grät på festerna var jag aldrig bjuden

Gårdagens apatiska stämning infinner sig idag. Trots att det finns massor med inspiration och motivation känner jag mig långsam och seg. Är nog kanske lite sjuk så blir tidig hemgång om ett tag. Ska vila en stund sen lite mer föreningsarbete. Fint. Ska fixa cykeln ikväll och sitta upp en stund. Längesen nu. Sen tidig sänggång..

Men åter till helgen. Vi var ju på studentidrottsgalan. En helg full med föreläsningar och inspiration. På lördagkvällen var det bankett med tillhörande underhållning och prisutdelning. VSIF tog hälften av priserna i form av årets hemsida (www.vsif.nu) och årets eldsjäl (jag). 5000 kronor till föreningen och lika mycket till mig. Aldrig fel. Första gången jag får pris för mitt föreningsengagemang. Så känns riktigt bra. Borde kanske sluta nu när jag är på topp? Eller satsa på att VSIF ska få pris som årets förening nästa gång kanske?

Hur som är jag väldigt nöjd med helgen och mycke cred till Anton med jobbet med hemsidan. Dessutom ett stort tack till mina kära styrelsekollegor och alla andra som hjälpt oss på vägen. Utan er...

Jag har ju bara gjort lite föreningsarbete......?



//T

Kommentarer
Postat av: Lunkan

Grattis Thomas! :-)

2009-11-09 @ 14:35:03
Postat av: Marouu

Bra jobbat !!! :)

2009-11-09 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0