Kysst av spriten

Chacha!

Sov länge idag för att slippa gå omkring och snora i min ensamhet längre än nödvändigt här i lägenheten.
11.40 uppstigning och frukost. Skjuter ett par doser Kan Jang (raakt i pannaan!) och vitlök på det. Kamomillte, i hopp om att det ska förkorta sjukdagarna något. Multivitamintablett och två clementiner.
Som den junkie jag är har jag nu fått en bra start på dagen.

Så precis nu, efter 30 använda näsdukar, går jag på steg två i kureringsprocessen: SPRIT!
På inrådan av min lundapolare Päö har jag nu dragit i mig lite konjak (jag hade ingen av de andra ingredienserna; citron eller honung hemma). Skulle ljuga om jag skrev att det var njutbart men smaka inte särskilt äckligt heller.


För att inte tappa alldeles åt skogen för mycket vikt nu när jag är sjuk överlägger jag med mig själv om jag skulle ta o baka semlor? Om jag inte missminner mig är fettisdagen nån gång i februari men Projekt Viktökning ger mig inga alternativ.

Jag kan inte träna. 
Vill inte ta en shaker.
Jag behöver kaloritäthet!

Semlor kan vara svaret...

/Eder Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0