Kvar i karantänen

Ouä!

Hatar att vara sjuk och allt va det innebär.
Sen insjuknandet i måndags har jag endast lämnat lägengeten vid två tillfällen varav det ena var för att köpa näsdukar... Det andra för att köpa fredagsgodis.

Av mina senaste 120 timmar har jag spenderat 119 av dem på mina 28 kvm...

Som tur var för mig fick jag uppskov att åka en dag senare till Studentidrottsgalan i Falun. Alldeles nyligen kom dock den där retsamma hostan som jag under veckan undrat var den varit. Och hade det varit vilken annan helg som helst skulle jag stannat kvar i min karantän och bara vältrat mig i näsdukar och baciller men nu är det ju inte det...

Så kom igen, Gud! Visa din existens och gör mig frisk ditt h*lvete!
Och gör det nu!!!


/Eder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0