Kungen här

Grattis läsare. Äntligen så har det blivit dags för Kungens gästbloggning. Nivån på denna blogg ligger ju redan högre än högst, så det blir svårt att överträffa, men ett försök ska göras.
Dagen som redan igår utnämndes till världens bästa dag har börjat bra. Som tidigare nämnts visade jag och Eeken vilka som bestämde i Bellevuehallen. God start.
Snart vankas det promenad ner till "centrum" i Vässan. Öl ska införskaffas samt god och nyttig föda. Lär ju smaka skit som allt annat här i Västerås, gurkornas stad. Mycket att vara stolt över... Annat är det i Uppsala, där vi har en riktig kyrka med två torn, ett snyggt slott, ett UNIVERSITET, och inte att förglömma, Sirius bandy som krossade VSK med 5-0 på Studan.

Thomas har nu rakat hela sin kropp inför kvällens sittning med tema P. Jag kommer vinna utklädningstävlingen, trots att det inte är någon, har jag hört. Jag kommer vara så jävla snygg. Bilder från förfest och sittningen kommer under dagen och kvällen. Lär dock inte bli livebloggning ifrån sittningen, då vi kommer vara allt annat än i skick att skriva kvalitativa inlägg.

Humor på hög nivå lär det bli, men bli inte ledsna om ni inte förstår våra roliga skämt, då de ligger högt över er intellektuella nivå.

Gissa vad jag ska klä ut mig till ikväll (ni som jag har berättat för får inte gissa)?


Nu blire stan och ÖL. Mums!

Jag och Eeken kan ju detta med utklädnad. Njut av Sudden och Greger.


Väl mött
//Cristian Larsson

Kommentarer
Postat av: SOFIA C

meh vaddå "smaka skit som allt annat här i Västerås"...? jävla pungråtta. ...och du kommer ju inte ens från Uppsala, du BOR JU BARA DÄR!



äsch ;) jag är inte så fäst vid den här stan ändå. vi kanske ses ute ikväll! (Eekish har ju mitt numeros)



puss&kram

2009-11-27 @ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0