Internetstrul

Det försvinner då och då. Lite jobbigt. Men men, nu funkar det så.

Dagen har inte inletts än. Kommer göra det när jag skrivit klart här. Då blir det skolan och VSIF-rummet för lite föreningsarbete. För nya läsare eller för gamla läsare som inte förstått så står VSIF för Västerås Studenters Idrottsförening och där sitter jag som ordförande, Matz som eventkoordinator och Anton som Webmaster. Personligen så är VSIF nog mitt substitut till ett barn. Funkar rätt bra, man slipper blöjbyten och skrik men får utveckling och ett trevligt kontaktnät samtidigt som man har jävligt kul (mer läsning på www.vsif.nu).

Kvällen blir volleyboll och kanske lite cykel. Bittert att missa badminton idag. Fan! Kanske får fråga Hult om han är sugen någon annan morgon i veckan eller så..

Någon i HiP borde sammanfatta sittningen, men tror inte det behövs ändå. Vi får se!

Gruppbild från i fredags, det var tydligen jag som tog kortet...


//Trötta Thomas

Kommentarer
Postat av: Päron

Måste ju erkänna att denna bild kom som en överraskning. Inte en aning om att den har tagits..

2009-11-30 @ 12:41:15
Postat av: Halvan

Måste hålla med frukten.. vad är det här??

2009-11-30 @ 15:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0