I like big butts?

Chacha!

Söndagsseg utöver det vanliga efter två nätter på luftmadrass (haft syrran på besök i helgen). Har fortfarande inte vaknat till helt men försöker samla kraft till ett bröstpass på djimmet innan det åter är läggdags och dags för svensson liv livin' i ytterligare fyra dagar.

Helgen har annars varit riktigt bra och det är alltid kul med familjebesök. Har försökt äta upp mig rejält med rostbiff, lax, äppelpaj och två chokladkakor. Får se om det ger resultat.

Så här såg det förresten ut när jag briljerade i köket och lagade färsk pasta samtidigt som jag skar ner en fruktsallad:


/Eder Anton

Kommentarer
Postat av: Jonathan

hahaha herregud, är det sådär du bär dej åt när du är hemma?

2009-11-01 @ 22:53:12
Postat av: Anton

Absolut! Jag blir förvånad att du blir förvånad, Jonte!? ;)

2009-11-02 @ 06:36:21
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: Jonathan

haha jag blev förvånad, och håret har du sparat länge ser jag ;)

2009-11-02 @ 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0