Hjärnknullade bloggare

Bristen på inlägg kan bero på att Internet strulat för vissa och för min egen del att laddaren gick av och lite bekymmer med att hitta en ny. Men nu sitter jag på Västmanlandsidrotten med sprillans ny laddare, som dock låter lite konstigt, bredvid datorn.

Än har ingen skrivit något efter Sinnescirkus med Fixelius. Kan bero på att vi blev totalt våldtagna i hjärnan. Var mentalt ganska påfrestande men det innebar att Henkebenke fick stående ovationer från de nära 500 personerna som var där, inklusive HiP. Dock så arbetade hjärnan hos geni-Thomas i bilen på vägen hem och jag genomskådade allt. Tänker inte avslöja hur han gör. Ska maila Faxen och utpressa honom tror jag...

Det som hände igår var nästan lika stort. Jag var på konferens om Idrottens Föreningslära och fick gruppdiskutera tillsammans med Robinsonvinnaren Antoni Matacz. Läs mer om vinsten och honom här!



Under diskussionen var han emot det mesta och kändes rätt bitter. Kanske saknar kändislivet? Vad vet jag, kanske bara en dålig dag, kan ju bero på vädret har jag hört...

//T


Kommentarer
Postat av: HiPs största fan

woho! Hoppas gårdagens försäljare tilldelades några fula ord innan du fick en ny laddare!



Om du ska gå mot utpressning får du nog öva lite till på olika stavningar av namnet om du ska komma fram till rätt kille! :P

2009-11-19 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0