Fullbokad

Chacha...

Sitter och låtsas skriva på rapporten från fältarbetet. Funkar inge vidare. Långt kvar till de 35 sidor jag måste nå upp till! Men jobbar på i sakta mak. Mak(?)... Föreläsning imorgon, då kanske man kan få svar på lite små frågetecken.

I förmiddags genomfördes mjölksyretröskeltest. Bra tråkigt var det, och blev sjukt varmt. Men lite kul ändå. Eller jag vet inte riktigt. Ikväll är det styrelsemöte med VSIF och sen en tur till fotbollen. Ska bli trevligt..

Maktlösheten när det gäller engagemanget kan slå till ibland. Den delen behövs det utbildning på. Hur fan gör man??

Senare i veckan så är det:

Tisdag: Föreläsning, rapportskrivande, ungdomsledarutbildning.
Onsdag: Rapportskrivning, möte SISU-VSIF, årsmöte Mellansveriges Akademiska Idrottsförbund.
Torsdag: Rapoortskrivning, utvärderingsträff.
Fredag: Rapportinlämning, P-sittning.
Lördag: Planeringsträff KKOK, årsavslutning, årsfest.
Söndag: Vila.

Någonstans här ska det klämmas in träning. Men var vet jag inte.

Bra mjölksyreträning för ryggen, har jag hört.



//T

Kommentarer
Postat av: Kingen

du glömde skriva att du ska hänga med Kingen också

2009-11-23 @ 20:54:51
Postat av: Pethra

Hörrö, du glömde ju tisdagsfikat. ;)

2009-11-23 @ 21:30:40
URL: http://nanoliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0