Dalta, dalta, dalta.

Jävligt fult ord om man skriver ner det sådär som i rubriken. Det är iallafall vad som görs på akademin för hälsa vård och välfärd. Så ska nog inte lägga ner någon energi alls på rapporten som ska in på fredag. Skita i allt och ändå få godkänt. Spelar ju ingen roll. Föreningsarbetet ger så mycket mer så bättre att fokusera på det tror jag. Vad tror ni?

I framtiden ska jag jobba inom äldrevården. Eller med barn. Eller som toalettstolsslickare.

Spännande morgondag iallafall tror jag.

Västerås Studenters Idrottsförening söker sponsor, gärna mycket pengar och lite krav. Det vi vill ha är någon som är smart nog att inse vikten av idrottsliv på högskolan.






Ni kanske anar en viss bitterhet. Enda trösten är att just nu ser det ut som om Liverpool åker ur Champions league vilket jag inte har något att klaga på.

//Thomas

Kommentarer
Postat av: maruuuu

vad daltas det om nu då? :S

2009-11-24 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0