4-0!

Enkel seger idag. Spelade riktigt bra också. Mina badmintonskills börjar arta sig. Stoppbollar är nog ändå mitt signum. Yeah!

Helt jävla stört:


Men fascinerande. Nu bär det hemåt för bilbyte. Sen blir det Falun och Studentidrottsgalan. Kommer ju bli schuuukt kul. Mz och Änt kommer imorgon. Ska träna backintervaller i backhopparbacken. Grymt!

För övrigt så bara två veckor kvar på praktiken. Vill vara kvar. Men men, ska vara effektiv sista två iallafall. Nu ska jag åka och lämna min zombie till flickvän ensam. Hon har stapplat runt som Bambi hela morgonen och bara gäspat större och större. Nu somnar hon snart i handfatet tror jag...

Har med mig datorn så HiP kommer nog med något gemensamt i helgen..

Tjing

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0