Tidsresan

Är nu tillbaka i det lilla Nora för att tillbringa några dagar under jul. Man vet att man börjar närma sig småstaden när en tjej på bussen börjar sjunga med i musiken från sin ipod och får feeling på refrängen

- Dragostea din tei nu ma nu ma iei nu ma nu ma nu ma iei


Jag är sällan "hemma" så det brukar alltid ha hänt något mellan besöken. Nu tillexempel hittade jag två nya saker som jag inte sett tidigare.

Det ena var morfars gamla pipa i originaletui.

 

Det andra var ett nyrenoverat badrum.




Love actually rullar här på tv:n i bakgrunden, kommer ihåg första gången jag så den då jag i slutet av filmen står upp i soffan och applåderar, komme nog icke att ske nu



//Matz

Kommentarer
Postat av: Linnet

Hemma i Eskilstuna rullade minsann samma film, jag tänkte lite på dig och undrade just över stående ovationer... Men det blev ju inga när vi såg filmen så så jag misstänker att du hejdade dig igår också! ;p

2009-12-24 @ 09:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0