They try to make me go to rehab...

Nyss hemkommer från en tejpkurs på högskolan. 

En frenetisk finländare vid namn Pentti höll en tre timmar lång kurs i hur man på ett lätt sätt kan tejpa sin kropp till större funktionalitet.

För min egen del var jag självklart nyfiken på hur jag ska bära mig åt med mitt opererade korsbandsknä. Ett knä som för övrigt fick rätt duktigt med kritik... Att det var slappt hade jag på känn men så som det kändes var det verkligen i överkant av vad man kan kräva av ett opererat knä. Finländaren tyckte inte mycket av det som jag höll på med i rehabilitering var adekvat skadeåterhämtning... bra att få reda på det nu. :)

Hursomhelst, lite tejp kan faktiskt göra susen!
Ingen idé att deppa ner sig ytterligare när det finns klibbig hjälp att köpa i butiken!


Matz säger hello till foten: "Hello foten!"

Imorrn kommer Gugge hit och vi ska då ägna en helkväll åt att lyssna på Sveriges skönaste vispoetsluffare; Stefan Sundström. Ser fram emot det!


PS. Nån frivillig som kan ge liveuppdatering från VIK-Leksand imorgon kväll?

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Carro

Du vet att jag är där, min sms-tumme står till förfogande :P

2009-12-08 @ 22:58:25
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja, Pentti var en tejpälskande man! Han blev väl alldeles till sig kan jag tro över att visa på ett riktigt skadat knä :)

2009-12-09 @ 11:17:33
Postat av: linnvalid

Ingenting om Anton Anka och jul-ben? :P Skönt att du blev undersökt efter mig så att vi kunde ojja oss mer över ditt knä än över mitt i alla fall...(även om det kom konstiga nyheter om att det visst var av)! ;)

2009-12-09 @ 15:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0