Sicko

För er som är lite aktiva här så vet ju ni att jag varit dödssjuk ett tag nu. Feber kan jag stå ut med, ont i halsen kan jag stå ut med. Men igår hela dagen och när jag vaknade klockan 08 idag så var rösten borta. Detta går inte att stå ut med då man blir rätt handikappad. Så jag fick en tid hos läkaren klockan 10. Snabbt åkande till Köschva. Sen väntetid i över en timme. Diverse provtagningar med mera. Det slutar med:

"Jag skriver ut hostmedicin till dig. Sen äter du apelsiner, dricker mycket mycket vatten, minst två liter. Sen vilar du. Ok?"

Visst är väl det ok. Men knappast något nytt. Så nu sköter jag mig och äter apelsin.

Är inte apelsinöppnaren världens bästa uppfinning???




Tjing

//T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0