Så var det: 2009

Vaknade strax efter tolv idag efter att ha suttit uppe och kollat på Småkronorna tillsammans med Pierre, Anders och Pecka till klockan 02:30 på natten. Frukost idag blev därför potatis och köttfärssås tillsammans med lite tidningsläsande. Inte ofta jag bligar i morgonpressen numera eftersom jag som student inte prioriterar detta särskilt högt. Idag var läsningen dock oväntat värd och jag hittade faktiskt de bästa bitarna ur den socialdemoratiska krönikan(!).

Här kommer mina fynd:

"Å andra sidan" är vad den här krönikespalten kallar sig i annars borgerliga Corren.


Vackrast om sommaren: Vadstena. Berätta nåt jag inte redan vet...:)


Det här är inte uppvigling, det var Torbjörn som skrev det. Utan att ens skriva varför.


Det är inte bara jag (och Thomas) som tycker det! Lars Winnerbäck ÄR överskattad, nu finns det till och med i tidningen! Jag sa det redan för en månad sen:



"4 people like this"- tjena. Dags att ompröva din åsikt, Karin?! ;)

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Karin

Här ska inte omprövas nåt. Är du som borde göra det :) Ser redan framemot sommarturnén!

2009-12-30 @ 14:50:43
Postat av: Cristian

Det behövs väl inte ens en motivering, eftersom de nämnda sakerna inte är sporter?

2009-12-30 @ 21:10:28
Postat av: En snygg jävel

Anton: En löjlig idrottare funderar på vem Torbjörn är egentligen? Jag tycker mig skymta att Fjodor Dostojevskij är årets författare, eller? Konstigt i såna fall då han dog för rätt många år sen nu. Hur mår Tobbe egentligen? :)



Cristian: Du har fullkomligt rätt. Det är inte sporter. Det är idrotter som det trots allt står enligt Tobbe också.. Finns en väsentlig skillnad där. ;)

2010-01-02 @ 14:15:37
URL: http://hundenipasen.blogg.se/
Postat av: Anton

Torbjörn är socialdemokrat. Räcker det?

2010-01-04 @ 00:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0