Nytt jävla år snart

Ja, om ni inte tänkt på det så är det ju dags. Då ska man fira också har jag hört. Själv ska jag tillbringa nyårsskiftet med goda vänner i köping. Även om det en stund idag var nära att jag hoppade av. Fortfarande sugen, å inte alls sugen på att fixa allting som jag vet att det kommer bli.

Det är en nackdel att ha lite krav, man måste själv se till att kraven blir uppfyllda.


Många vinster idag på badminton, spelade av två timmar tillsammans med Marcus, John, Emil och Nille. Var riktigt roligt och vill spela mer än två gånger i veckan egentligen.

Sitter nere hos Anton och snyltar på Internet just nu. Så ska kolla av det jag behöver sen kila upp till gänget igen..

Tjing

T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0